• 01_smprzymsw.jpg
  • 03_smprzymsw.jpg
  • 04_smprzymsw.jpg

Kontakt

Spółdzielnia Mieszkaniowa przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych

02-601 Warszawa, ul. Racławicka 2

Godziny przyjęć: 

Poniedziałek, wtorek, środa, piątek: 07.30-15.30
Czwartek: 10.00-18.00

 

Dział Administracyjny:

tel. 22 843 39 43 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Spółdzielnia Mieszkaniowa przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych

02-653 Warszawa, Al. Niepodległości 24/30

Godziny przyjęć:

Poniedziałek, wtorek, środa, piątek: 7.30-15.00

Czwartek: 10.00-18.00

  • - przyjmowanie korespondencji;
  • - wystawianie zaświadczeń o członkostwie i prawie do lokalu;
  • - obsługa w zakresie spraw członkowskich i mieszkaniowych;
  • - obsługa w zakresie przekształcania spółdzielczych praw do lokali w prawo 
      odrębnej własności;
  • - kontakt z Zarządem i Radą Nadzorczą Spółdzielni.

 

Dział Finansowo-Księgowy:

tel. 22 843 26 84 e-mail:     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Spółdzielnia Mieszkaniowa przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych

02-653 Warszawa, Al. Niepodległości 24/30

Godziny przyjęć:

Poniedziałek, wtorek, środa, piątek: 7.30-15.00

Czwartek: 10.00-18.00

  • - uzgadnianie salda konta oraz informacja o nr konta lokalu;
  • - informacja o wysokości opłat i wydawanie blankietów do opłat;
  • - rozliczenia wody i centralnego ogrzewania;
  • - informacje o zmianie liczy osób zmieszkujących w lokalu;
  • - wydawanie zaświadczeń o braku zaległości w opłatach.

 

Dział Techniczno-Eksploatacyjny:

tel. 22 843 77 76 e-mail:     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Spółdzielnia Mieszkaniowa przy Ministerstwie Spraw Wewnętrznych

02-653 Warszawa, Al. Niepodległości 24/30

Godziny przyjęć:

Poniedziałek, wtorek, środa, piątek: 7.30-15.00

Czwartek: 10.00-18.00

  • - zgłaszanie awarii i usterek (w tym awarie dźwigów, bram itp.);
  • - udzielanie informacji na temat remontów w budynkach;
  • - przyjmowanie zgłoszeń dotyczących poprawności działania podzielników kosztów c.o.
       oraz wodomierzy ;
  • - nadzór i kontrola czystosci powierzchni wspólnych budynków oraz terenów zewnętrznych;
  • - obsługa w zakresie garaży i miejsc postojowych.